Už na první pohled je jiná − v jednoduché černé halence, s volnými smetanovými kalhotami s pruhem a šperky. Spoustou šperků. Na zápěstí se jí třpytí několik náramků a bílé hodinky s hlavou hada, na krku dlouhý náhrdelník. Přes jejich značný počet na ní vypadají přirozeně, šik, tak samozřejmě jako na někom minimalistické černé šaty.
V prvním patře pařížského butiku, jen pár kroků od bulváru Champs-Élysées, se střídají známé tváře, aby si prohlédly nejnovější haute joaillerie kolekci, kterou navrhla právě Lucia Silvestriová, kreativní ředitelka Bulgari.
Množství klenotů, které přítomní obdivují v perfektně osvětlených vitrínách, je ohromující. Letošní kolekce čítá přes 300 kusů, od opulentních náušnic přes nepřehlédnutelné prsteny až po hodinky. Žádná jiná letošní haute joaillerie kolekce nemá šanci se Bulgari − alespoň co do počtu šperků − přiblížit.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.