I když za značkou ARKET stojí skupina H&M Group, nejde o další fast fashion řetězec. Naopak. ARKET staví na principech dlouhodobé udržitelnosti, nadčasového stylu a inspirace severským minimalismem. V nabídce mají módu pro ženy, muže i děti, doplňky a produkty do domova. Vše v elegantním provedení, které propojuje funkčnost s estetikou.
„Jsme rádi, že můžeme konečně oznámit otevření našeho prvního flagship storu v České republice. Těšíme se, až se propojíme s místní komunitou a představíme naši vizi krásnějšího každodenního života,“ uvedla ředitelka značky ARKET Pernilla Wohlfahrtová.
Design a káva
Unikátem pražské prodejny bude také ARKET Café, které se inspiruje konceptem nové nordické kuchyně. Stojí za ním šéfkuchař Martin Berg, jenž klade důraz na sezónnost, rostlinný základ a přirozené chutě. Kromě vegetariánského menu se návštěvníci mohou těšit i na výběrovou kávu a čerstvé pečivo. Pražská vlajková prodejna tak nebude jen obchodem, ale místem, kde dochází ke spojení módy, designu, jídla a životního stylu.
Od svého vzniku v roce 2017 otevřel ARKET dvaačtyřicet kamenných prodejen v Evropě, Číně a Koreji, a jeho e-shop funguje ve více než třiceti evropských zemích. Globální prodej pak doručuje do více než sedmdesáti destinací po celém světě. V České republice jsou produkty značky k dostání například přes Zalando.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.