Návrhář Michael Kovačik není na československém trhu žádný nováček. Svoji značku založil již v roce 2013. Jeho oblečení je nadčasové a má v sobě sex appeal. Je pro ženy, které chtějí vynikat. Minimalismus jeho kolekcí doplňují zajímavé střihy. Momentálně se snaží přiblížit i mladší generaci a dělá svoji značku dostupnější. Michael byl velmi kreativní již od dětství, kdy začal kreslit a šít. Vždy věděl, že chce pracovat s estetikou. Věnoval se květinám i bytovému designu. Móda je pro něj náplní života. 

Co pro Vás znamená móda?

Je to jeden z mých smyslů života, zdroj živobytí, vášeň, největší hobby.

Kde berete inspiraci?

Inspirace je všude.

Co je Vaše nejoblíbenější věc, kterou vlastníte?

Kožené doplňky, boty, tašky.

Co nesmí chybět v žádném šatníku?

Dobře padnoucí džíny, trench coat, kožená bunda a bílé tričko.

Jak podle Vás vypadá dobrý outfit?

Když sedí a lichotí postavě.

Co byste si na sebe nikdy nevzal?

V tomto případě nikdy neříkej nikdy, ale asi špinavé oblečení.

Jak na Vás působí československá módní scéna?

Z roku na rok lépe. Stále se objevují nové tváře a zvětšuje se konkurence, což je dobře. Máme tu spoustu šikovných lidí, ke kterým vzhlížím.

Je těžké se i na tak malé scéně prosadit?

Není to tak těžké jako udržet se.

Co je klíčem k úspěšné značce?

Talent, vytrvalost a kontakty.

Co považujete za svůj největší úspěch?

To, že moje značka už několik let funguje a dokáže mě uživit.

Vaši oblíbení designéři/značky?

Versace, Tom Ford, Saint Laurent.

Jak vypadá Váš běžný pracovní den?

Záleží, jestli jsem na Slovensku nebo v Čechách. Mám totiž švadlenky na Slovensku, v Brně i v Praze.  Pokaždé to vypadá jinak, což mám rád.

Myslíte si, že kvůli klimatické krizi dochází k opravdovým změnám v módním průmyslu?

Ano, ale velice pomalými kroky. Na jedné straně se všichni snažíme být udržitelnější, ale zároveň vzniká mnoho nových firem, které stále produkují fast fashion. Jen za období pandemie se zrodilo mnoho nových značek a to do toho nepočítám influencery a jejich produkty, které se často vyrábí z umělé látky dovážené z druhého konce světa.

Máte nějaké cíle do budoucna?

Zvětšit síť klientů a tvořit větší kolekce.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 0 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.