Vydání ze dne 15. 9. 2016
66 otázek Luďka Staňka: Opera není nic elitářského, co by nemohl pochopit každý, říká Adam Plachetka
18. 9. 2016 ▪ 14 min. čtení
Ikony ve zcela novém pojetí. Nechejte se překvapit nejlepšími zářijovými novinkami
15. 9. 2016 ▪ 1 min. čtení
Technologie, styl a trendy se potkávají v novinkách pro pánský šatník i kůži
15. 9. 2016 ▪ 1 min. čtení
Radí světovým firmám, jak být "cool". Důležitá rozhodnutí konzultuje Kinvara Balfourová se svojí babičkou
22. 9. 2016 ▪ 12 min. čtení
Nikdy nechtěla být návrhářkou, svět módy ale Elsa Schiaparelliová ovlivnila víc než Coco Chanel
18. 9. 2016 ▪ 11 min. čtení
Jahody, růžový pepř a noblesní tuberóza. Christine Nagelová ovlivňuje vůně přes dvacet let
19. 9. 2016 ▪ 8 min. čtení
Talentovaný pan Damon: Doufám, že někdo najde odvahu a řekne: "Superhrdinů už mám plné zuby!"
18. 9. 2016 ▪ 12 min. čtení
Graffiti v bodě zlomu: S galeristkou Olgou Trčkovou o tom, co ještě Praha snese na svých zdech
22. 9. 2016 ▪ 17 min. čtení
Chlap by měl pořád vypadat jako chlap, říká našlápnutý návrhář Lukáš Macháček
2. 11. 2016 ▪ 2 min. čtení
Vrcholem pánské módy v Česku je oblek šitý na míru, říká návrhář Jan Pokorný
29. 9. 2016 ▪ 3 min. čtení
Mistr švec Radek Zachariáš nesnáší masovost. Automaticky získá odpor k věcem, co druzí musí mít
4. 10. 2016 ▪ 3 min. čtení
Změnili se nám hlavně zákazníci. V každé branži přijde nová etapa, popisuje vývoj firmy Ladislav Blažek
6. 10. 2016 ▪ 2 min. čtení
Nezajímají nás trendy. Chceme, aby náš oblek byl nadčasový, říká šéf značky Le Premier Jakub Lohniský
11. 10. 2016 ▪ 2 min. čtení
Denim Heads nabízí kalhoty z Japonska i ze Skandinávie. Džíny jsou jako pivo, říká majitel obchodu Stanislav Procházka
2. 11. 2016 ▪ 3 min. čtení
Zdeněk Hartl šil pro šlechtice i prezidenty. Noví klienti pořád potřebují vychovávat, říká
2. 11. 2016 ▪ 3 min. čtení
V Žilka Optik Studio pořídíte i brýle vyrobené ve 3D tiskárně. Brýle jsou jako váš další orgán, říká majitel Filip Žilka
2. 11. 2016 ▪ 3 min. čtení
Sako z betonu? Žádný problém. Mirka Horká se věnuje pánské módě a nebojí se experimentovat
2. 11. 2016 ▪ 2 min. čtení
Doplňky a batohy své značky Promise Clothing vyrábí Lukáš Váňa doma na Vinohradech. Inspiruje se hlavně přírodou
2. 11. 2016 ▪ 2 min. čtení
Podle oblečení mě ženy mají za pojišťováka, říká Pavel Králíček. Košile jeho značky se jmenují Masaryk, Křižík nebo Beneš
1. 11. 2016 ▪ 2 min. čtení
Petr Gürth a Robert Glos žijí kšiltovkami. Jejich streetartový obchod Snapbacks má ke konzervativní módě daleko
2. 11. 2016 ▪ 2 min. čtení
Josef Huška se učil v barber shopech po celém světě. Na nic si nehrajeme, říká o svém holešovickém holičství
8. 11. 2016 ▪ 2 min. čtení
Berte vůně jako svůj šatník, říká zakladatel Ingredients Jakub Kopčák. Jeho obchod představuje svět výběrových parfémů
10. 11. 2016 ▪ 2 min. čtení
Chlapská záležitost: Jak a proč se čeští muži oblékají a pečují o sebe
26. 9. 2016 ▪ 5 min. čtení