První polibek, první party, první job, první vydělaný milion. Poprvé u moře, první večeře v michelinské restauraci, první jízda ve sporťáku. První kabelka Birkin, první protančená noc v botách od Louboutina, první diamant. Nezapomenutelné zážitky, které se navždy vryly do paměti. Přesně si vybavujete své pocity, slova, výraz tváře všech kolem. A nejspíš ještě jednu věc. Vůni.

Značky za ni utrácejí stovky milionů ročně. Navzdory tisícům novinek každou sezonu jich však uspěje jen pár. V čem jsou tyto parfémy tak výjimečné, že ustojí tlak konkurence, doby i neustále se měnících trendů a spolu s nimi odolají i náladám, kterým podléháme? Za nejúspěšnějšími bestsellery, které čas i zájem proměnily v legendy, stojí jedna žena. Její tvář ani jméno vám dost možná nic neřeknou, nepatříte-li mezi systematické sběratele vůní. Zato její tvorbu znáte zcela určitě a dost důvěrně. Pokud jste někdy nosili Miss Dior Chérie, The One od Dolce & Gabbana, Eau de Cartier, Narciso Rodriguez For Her, Giorgio Armani Si nebo si jezdíte do zahraničí pro neodolatelné voňavé kombinace značky Jo Malone, pak vám Christine Nagelová rozhodně není cizí.

Rodačka z Ženevy s italskými kořeny ovlivňuje vkus i velmi intimní prožitky spojené s vůněmi více než 20 let. S lehkostí vyčaruje uhrančivý mix jahod, růžového pepře a noblesní tuberózy, stejně jako jednou provždy zachytí emoce na romantické schůzce uprostřed růžové zahrady. Christine si bezesporu umí hrát s těmi nejniternějšími pocity. S trendy si hlavu nijak neláme, ona je vytváří.

Vyvolená

Před dvěma roky si ji vybral "pan Nos" Jean-Claude Ellena, první in-house parfumér módního domu Hermès, aby pokračovala v jeho úspěšném budování voňavého portfolia, do něhož patří takové skvosty jako Cuir d'Ange, Elixir des Merveilles, Kelly Caleche, Le Jardin de Monsieur Li nebo Terre d'Hermès. V tu chvíli ani jeden z nich nevěděl, kdy nastane ten okamžik, kdy on opustí skvěle fungující byznys a jeho místo převezme nová královna. Letos na jaře ta chvíle přišla. Rozlučka to byla opravdu stylová, hodná dvou hvězd. On představil poslední kolínskou Eau de néroli doré, ona se uvedla rudým flakonem Eau de rhubarbe écarlate. Pomerančové květy versus rebarbora. Dvě tak odlišné kompozice, které v jejich podání mají rázem tolik společného.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 60 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.