Její prádlo prezentovaly české supermodelky jako Eva Herzigová nebo Karolína Kurková. Teď známá značka spodního prádla konečně míří do Česka. Svou první prodejnu otevře Victoria’s Secret už v květnu, a to v pražském nákupním centru Westfield Chodov. Dosud bylo možné její produkty u nás zakoupit pouze v tranzitní části Letiště Václava Havla.

S informací přišel server Marketing & Media. Proč ale populární výrobce spodního prádla zakotví právě v obchodním centru na předměstí?  „Klienti, kteří zvažují vstup na český trh, obvykle zajímají nejprve o jeho potenciál a výkon značek na něm již přítomných. Následně vyhledávají příležitosti prostor v nejperspektivnějších lokalitách, tedy v prémiových obchodních centrech v Praze a na nejlepších nákupních třídách,“ přibližuje Jan Kotrbáček, partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu společnosti Cushman & Wakefield.

Z obchodních center je to nejčastěji Palladium, Nový Smíchov a Westfield Chodov, mezi nimiž se rozhodují též podle skladby obchodů, návštěvnosti a profilu návštěvníků – poměru lokálních a zahraničních. Z nákupních tříd jde o Václavské náměstí a ulici Na Příkopě pro massmarketové a prémiové značky a Pařížskou pro značky luxusní. „Obecně platí, že značky jsou rády ve společnosti dalších podobných značek – tak celkové tvoří silné nákupní destinace. Proto je důležité snažit se budovat kvalitní skladbu nájemců, aby celé destinace a ulice tvořily co nejhodnotnější celek a nedocházelo k jeho narušení koncepty, které ho znehodnocují,“ dodává Kotrbáček.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist