Její prádlo prezentovaly české supermodelky jako Eva Herzigová nebo Karolína Kurková. Teď známá značka spodního prádla konečně míří do Česka. Svou první prodejnu otevře Victoria’s Secret už v květnu, a to v pražském nákupním centru Westfield Chodov. Dosud bylo možné její produkty u nás zakoupit pouze v tranzitní části Letiště Václava Havla.

S informací přišel server Marketing & Media. Proč ale populární výrobce spodního prádla zakotví právě v obchodním centru na předměstí?  „Klienti, kteří zvažují vstup na český trh, obvykle zajímají nejprve o jeho potenciál a výkon značek na něm již přítomných. Následně vyhledávají příležitosti prostor v nejperspektivnějších lokalitách, tedy v prémiových obchodních centrech v Praze a na nejlepších nákupních třídách,“ přibližuje Jan Kotrbáček, partner a vedoucí týmu pronájmu maloobchodních prostor pro střední a východní Evropu společnosti Cushman & Wakefield.

Z obchodních center je to nejčastěji Palladium, Nový Smíchov a Westfield Chodov, mezi nimiž se rozhodují též podle skladby obchodů, návštěvnosti a profilu návštěvníků – poměru lokálních a zahraničních. Z nákupních tříd jde o Václavské náměstí a ulici Na Příkopě pro massmarketové a prémiové značky a Pařížskou pro značky luxusní. „Obecně platí, že značky jsou rády ve společnosti dalších podobných značek – tak celkové tvoří silné nákupní destinace. Proto je důležité snažit se budovat kvalitní skladbu nájemců, aby celé destinace a ulice tvořily co nejhodnotnější celek a nedocházelo k jeho narušení koncepty, které ho znehodnocují,“ dodává Kotrbáček.