Hned po ropném průmyslu je ten módní druhým největším znečišťovatelem životního prostředí. Recyklace se dočkají pouze tři procenta užitých materiálů. Nacházíme ale čím dál více příkladů novátorských značek, jež oděvní segment chápou jako prostor pro změnu, používají dosud opomíjené, přírodní a ekologicky získávané materiály, dbají na etiku výroby a distribuce.
Představujeme vám pět inspirativních projektů, které se na oblečení a doplňky dívají progresivně šetrnou optikou budoucnosti.


Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Zaujal vás článek? Pošlete odkaz svým přátelům!
Tento článek je zamčený. Na tomto místě můžete odemykat zamčené články přátelům, když si pořídíte předplatné.