Kim Jones, kreativní ředitel pro pánské oddělení módního domu Louis Vuitton, přizval ke spolupráci vizuální umělce bratry Jakea a Dinose Chapmanovy, aby společně dali jarní kolekci pořádný švih. Spojení umění a módy není u Vuittona ničím novým. Stačí se podívat do moderní historie francouzské značky. Nové milénium odstartoval tehdejší kreativní ředitel Marc Jacobs se Stephenem Sprousem, čímž společně jednou provždy změnili pohled na ikonický monogram LV. Na tehdejší dobu neobvyklý jev přilákal pozornost mladé generace i zcela nové klientely, jež začala značku vnímat v novém světle.

jarvis_58e2672f498e75af5a13bd35.jpegBritské bratrské duo Jones oslovil poprvé už pro podzimní kolekci roku 2013. Tentokrát se společně zaměřili na představu cestovatele gentlemana a téma Afriky, kde návrhář strávil dětství, a samozřejmě nechybí ani punk.

"Londýnský styl však kolekce nezapře. Tentokrát je to vliv punkové kultury, ale oklikou přes Afriku, jako například na slavném cyklu portrétů botswanských motorkářských gangů od Franka Marshalla. Je to fúze dvou zcela odlišných estetických proudů. A k tomu se přidružuje tradiční francouzská elegance stylu Louis Vuitton," říká Kim Jones.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 50 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.