Kim Jones, kreativní ředitel pro pánské oddělení módního domu Louis Vuitton, přizval ke spolupráci vizuální umělce bratry Jakea a Dinose Chapmanovy, aby společně dali jarní kolekci pořádný švih. Spojení umění a módy není u Vuittona ničím novým. Stačí se podívat do moderní historie francouzské značky. Nové milénium odstartoval tehdejší kreativní ředitel Marc Jacobs se Stephenem Sprousem, čímž společně jednou provždy změnili pohled na ikonický monogram LV. Na tehdejší dobu neobvyklý jev přilákal pozornost mladé generace i zcela nové klientely, jež začala značku vnímat v novém světle.
Britské bratrské duo Jones oslovil poprvé už pro podzimní kolekci roku 2013. Tentokrát se společně zaměřili na představu cestovatele gentlemana a téma Afriky, kde návrhář strávil dětství, a samozřejmě nechybí ani punk.
"Londýnský styl však kolekce nezapře. Tentokrát je to vliv punkové kultury, ale oklikou přes Afriku, jako například na slavném cyklu portrétů botswanských motorkářských gangů od Franka Marshalla. Je to fúze dvou zcela odlišných estetických proudů. A k tomu se přidružuje tradiční francouzská elegance stylu Louis Vuitton," říká Kim Jones.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.