Když v květnu oznámil módní dům Dior další spolupráci s Rihannou, prakticky předem měl jistotu, že to bude hit. Zpěvačka představila kolekci slunečních brýlí ve futuristickém stylu. Jeden tvar, šest různých odstínů. Že vám něco připomínají? Ano, vycházejí z kostýmů hrdinů seriálu Star Trek, respektive ze slavných brýlí slepého lodního inženýra Geordiho La Forge, který sloužil na Enterprise pod vedením kapitána Jeana-Luca Picarda. Náhoda? Vůbec ne, toto léto se v kinech promítají nová dobrodružství ikonického sci-fi. Rihanna zapózovala ve stříbrných, růžových, modrých, červených, zelených a zlatých obroučkách před objektivem Jeana-Baptista Mondina.

Na březnové přehlídce Chanelu si do první řady sedla mezi Pharrella Williamse a Inès de la Fressangeovou také patnáctiletá Willow Smithová, nepřehlédnutelná dcera hereckého páru Will Smith a Jada Pinkettová-Smithová. Willow si Karl Lagerfeld vybral jako novou ambasadorku módního domu Chanel, pro který nafotila podzimní kampaň na řadu brýlí. Ta bývá odrazovým můstkem k těm módním a kosmetickým, jak to ukázala třeba Kristen Stewartová, další favoritka nejvlivnějšího návrháře světa. Černobílé snímky fotil samozřejmě sám Lagerfeld. Vedle vizuálu s klasickými černými brýlemi spolu natočili i dvě videa, jedno na sluneční linii a druhé na dioptrické obroučky. Samotná kolekce je ale o dost pestřejší, vedle modelů "vintage" a "urban chic" nejvíce vynikají futuristické sluneční brýle s typickým "prošíváním". S nimi máte naprostou jistotu, že vás nikdo nepřehlédne.

Zbývá vám ještě 30 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se