Kožené boty, bavlněná trika, kostkované bundy a vysoké komínky s džíny. Stanislav Procházka si před patnácti lety otevřel v Praze obchod, kam putují prémiové džíny až z Japonska. Denim se stal jeho vášní poté, co s manželkou před mnoha lety navštěvoval evropské módní veletrhy. Od té doby se ponořil do světa ikonického materiálu, objíždí tradiční japonské manufaktury, kde si vyzkoušel namáčet tkaninu do indiga a navštívil nejznámější výrobce denimu na světě, včetně značek Momotaro, Japan Blue či The Flat Head. „Jakmile si jednou koupíte kvalitní džíny, je těžké vrátit se k těm z řetězce,“ říká.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se