Kolekce cestovatelských průvodců Fashion Eye od značky Louis Vuitton se rozrostla o dvě nové destinace, Buenos Aires a Las Vegas. Každá z knih představuje čtenáři město pohledem módního fotografa. „Město hříchu“ dokumentuje Jeff Burton, který se proslavil snímky statických scén gay filmů pro dospělé či smyslným vyobrazování ženského těla. Je také autorem vizuálních kampaní pro značky, jako je Tom Ford, Cartier, Celine, MAC, YSL, Lancôme, Hennessy a další. Ke své spolupráci s brandem Louis Vuitton říká, že „elegance má svou temnou stránku a krása svým způsobem zrcadlí melancholii“. Vynechal proto zaběhnutá klišé v podobě hazardu a přeplněných kasin a soustředil se mihotavé kontury nočního života. Na svých fotografiích dává na odiv vrcholné okamžiky pompézních pódiových vystoupení ve zvláštně nostalgickém kontrastu s brutalitou zápasů v bojových uměních.