Když půjdete po londýnské New Bond Street a zahlédnete nápis ve slovenštině, nedivte se a hlavně se neděste. Opravdu jste toho v trendy barech nejluxusnější čtvrti Mayfair nevypili přes míru. Největší výkladní skříň obchodního domu Fenwick se proměnila ve veřejnou plovárnu tak, jak si je pamatujeme z dob socialismu. Strohé bílé a modré kachličky, dřevěná lavička, starý věšák. Na skokanských můstcích stojí figuríny v asymetrických černých šatech, černobílé sukni a červenobílém topu a nad nimi rudý nápis Zákaz skákať!

Celá scenérie odkazuje na letní kampaň, kterou nafotila slovenská fotografka Mária Švarbová pro značku Nehera. O té se v posledním roce hodně mluví, zejména na mezinárodní módní scéně. Modely, které navrhuje francouzský designér Samuel Drira a nosí elegantní dámy jako Francouzky Marion Cottilardová a Isabelle Huppertová, se objevují na stránkách Vogue, Dazed, W i v pochvalných recenzích americké módní kritičky Cathy Horynové. Anglický obchodní dům Fenwick momentálně hostí první britský pop-up slovenské značky, jejíž historie sahá až do 30. let minulého století.

Jan Nehera ji založil s jasným cílem − nabídnout vysoce kvalitní, stylové a zároveň praktické oblečení. Svého času jste si Neheru mohli koupit ve více než 130 obchodech po celé Evropě a také ve Spojených státech i na africkém kontinentu. Na někdejší proslulost začala bratislavská značka navazovat před třemi lety. Už po roce své obnovené činnosti se dostala na pařížský fashion week a od té doby se její sláva šíří rychlostí blesku.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 50 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.