Doba, kdy jsme bezmyšlenkovitě vyhazovali obaly od šamponů, krémů nebo make‑upů, pomalu končí. Krása se posouvá zeleným směrem, který se netýká jen vzhledu, ale i dopadu na planetu. A právě refill – tedy opakovaně doplnitelný obal produktu – se pomalu stává nezbytností. „Refilly dávají spotřebitelům možnost podílet se aktivně na změně – ušetřit obal, tím i materiály a emise CO₂,“ říká Kateřina Veitová, manažerka udržitelnosti společnosti L’Oréal pro Česko, Slovensko a Maďarsko. Firma nabízí možnost doplňovat oblíbené šampony, sprchové gely nebo rtěnky a parfémy do designových flakonů, které po vypotřebování nemusí putovat do koše. Původní obal zůstává a slouží dál, zatímco náhradní náplně jsou často levnější než zcela nové balení.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Všechny články v audioverzi + playlist
Máte již předplatné?
Přihlásit se