Jestli nelze Jeremymu Scottovi něco upřít, tak je to odvaha a nápaditost, se kterými se pouští do netradičních spoluprací s velkými světovými značkami. Americký módní návrhář už dříve spolupracoval s takovými ikonickými brandy, jako jsou Barbie nebo McDonald’s. Další výzvou, k níž se někdejší šéfdesignér italského módního domu Moschino postavil čelem, je spolupráce s automobilkou Hyundai. Její výsledky představili společně koncem října v Amsterdamu, v rámci projektu Re:Style, kterým chce korejský výrobce automobilů ukázat možnosti dalšího využití odpadních materiálů z vlastní produkce.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se