Patnáctisekundová animace plná barev, odkazující k novému modelu Chuck Taylor All Star Cruise, byla hlavním lákadlem značky Converse na podzimní edici Mercedes Benz Prague Fashion Weeku. Ve spolupráci s motion designérem Mikim Nemčekem totiž do Česka přinesla koncept, který u nás dosud nebyl k vidění – tzv. 3D anamorfické billboardy. Ty jsou reklamním trendem posledních let a jejich nápaditost obdivují kolemjdoucí na největších křižovatkách světa. Unikátní jsou v tom, že vyvolávají optickou iluzi trojrozměrného prostoru. „Abyste si však zážitek mohli vychutnat opravdu naplno, musíte stát ve správném úhlu. Jinak je obraz deformovaný,“ upozorňuje tvůrce spotu, který má svou základnu v pražských Holešovicích.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.