Když před čtyřiceti lety Carlo Croco představil světu své zlaté hodinky na gumovém pásku, mnozí jim nedávali šanci na úspěch a mnozí jimi opovrhovali. O pár let později se ale všechno změnilo, vedení firmy převzal ostřílený byznysmen Jean‑Claude Biver a z tak trochu drzé mladé značky Hublot s krátkou historií se stal jeden z nejpopulárnějších brandů na trhu. Začalo se investovat do inovací ve velkém a najednou z manufaktury vycházely hodinky vyvedené v keramice, titanu, karbonu nebo slitin oceli a zlata s rozpoznatelným designem a s vlastním in‑house strojkem a komplikacemi. Velký třesk. Tak také pojmenovaly svůj ikonický model Big Bang, který si rychle oblíbily celebrity, profesionální sportovci i část nadšených sběratelů.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.