V hodinářské komunitě se všichni znají. Jsou tu velcí hráči, jako je Carollinum či Koscom, jsou tu výstavní akce jako SEW Praha. Jenže ti všichni nabízejí známé a většinou komerční hodinkové brandy. Proč ne, tomuhle byznysu se daří a lidé do hodinek stále hodně investují. Umění a řemeslo se právě v tomto segmentu potkávají na každém kroku.
Ale co když zrovna netoužíte po zprofanované značce? Co když už hodinky populárních světových jmen vlastníte a rádi byste vyzkoušeli něco jiného? Co když je vaše sbírka pořád nekompletní a k dalšímu nákupu vás pohání známý hodinkový nešvar, nemoc s názvem chronobundus?
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.