V hodinářské komunitě se všichni znají. Jsou tu velcí hráči, jako je Carollinum či Koscom, jsou tu výstavní akce jako SEW Praha. Jenže ti všichni nabízejí známé a většinou komerční hodinkové brandy. Proč ne, tomuhle byznysu se daří a lidé do hodinek stále hodně investují. Umění a řemeslo se právě v tomto segmentu potkávají na každém kroku.

Ale co když zrovna netoužíte po zprofanované značce? Co když už hodinky populárních světových jmen vlastníte a rádi byste vyzkoušeli něco jiného? Co když je vaše sbírka pořád nekompletní a k dalšímu nákupu vás pohání známý hodinkový nešvar, nemoc s názvem chronobundus?

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se