Bohémská, mnohovrstevnatá, na úrovni. Taková je Praha. Nebo alespoň by měla být. Společnost Prague City Tourism chce předefinovat dlouholeté vnímání české metropole jako levné večírkové destinace nebo bezduchého skanzenu, kde spíše než kvalitní lokální výrobek seženete ruskou matrjošku. A pomoci tomu mají i nové suvenýry navržené předními českými designéry jako je studio Olgoj Chorchoj, Michal Bačák nebo Rony Plesl. Vedle klasických turistických trháků jako jsou pohlednice nebo magnetky v nabídce jsou i dražší kousky s cenou až do stovek tisíc korun. Pro všechny je přitom typická lokální symbolika. Ta odkazuje zejména na sedm nejvýznamnějších pražských věží.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se