MAGU
Marek Siwy poznal kombuchu už dávno. Dlouho před tím, než začala okupovat obchody se zdravou výživou a zjevovat se na lístku hipsterských restaurací. Kdysi mu ji podávala babička, neboť u dřívější generace nebylo výjimkou, že si ji sami pěstovali kvůli zdraví. Pro malého Marka to byly chvíle hrůzy. Fuj! Kombucha mu vůbec nechutnala. Nesnášel ji.
Osud občas ale mívá zvláštní smysl pro humor. Dnes Marek Siwy vede značku MAGU, která vyrábí… no jistě, kombuchu. A roste raketovým tempem. V roce 2020 prodala 50 tisíc lahví, letos počítá už s milionem kusů a tržbami kolem 150 milionu korun. „Firma roste meziměsíčně o desítky procent, a to navzdory probíhající ekonomické a geopolitické krizi,“ hlásí pyšně Siwy.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.