Urbanistický vzhled butiku odpovídá tomu, co značka razí již třetím rokem. Zákazníky, sebevědomé ženy a muže vyznávající akci a styl, oslovuje každodenním luxusem. Interiér renovovaného butiku, který se znovu otevřel 1. listopadu, je vzdušnější, jeho atmosféra je uvolněná. Koncept loftu se odráží jak v otevřených stropech, tak v kovových dveřích a ležérním, jakoby nedodělaném interiéru. Prostory působí pohodovým dojmem obývacího pokoje, jsou domovem devíti kolekcí značky. Silný zážitek z tohoto neformálního místa si odnese každý, stačí jen vstoupit. 

V přední části prodejny je „watchbar“– tedy bar, kde se nepodávají koktejly, ale švýcarské hodinky. Právě zde se můžete seznámit se značkou, prohlédnout si jednotlivé kolekce a pochopit svět Breitlingu. Ten je rozdělen do několika dimenzí – Země, Moře, Vzduch a samostatné sekce Professional.

V každé z nich je zastoupeno široké portfolio hodinek, Země (Land) je typická hodinkami klasickými, elegantními i těmi, jež jsou inspirované světem motorismu. Pro Moře (Sea) je typická vodotěsnost a potápění, Vzduch (Air) je prostor, s nímž je značka spojována především – pilotní hodinky, ale i palubní měřicí přístroje vyrábí manufaktura Breitling už od 30. let minulého století. Professional je řada určená tomu, kdo hledá nejen hodinky, ale především přístroje pro profesionály.

Butik Breitling je synergií jednotlivých oblastí, jejich propojení zde vnímáme na každém kroku. Když se od „watchbaru“ přesuneme dál, mineme stěnu s točící se vrtulí a chodbičkou se stropem navozujícím slunečný den projdeme do hlavního prostoru prodejny. Zde stojí stylová motorka od britské značky Triumph, dřevěné knihovny s kovovými detaily a kožená sedačka. Na stěnách z odhalených cihel visí dva surfy, moderní koláže a plátna s historickými letouny.

V oknech zase spatříte Karlův most, což je vzhledem k umístění pochopitelně jen iluze, ovšem dokumentuje typický prvek butiků Breitling: sounáležitost s metropolí, v níž sídlí. V prostorách se mísí industriální chic interiér, vintage prvky a moderní touch.

Vybírat můžete z víc než stovky modelů, včetně exkluzivních hodinek určených jen pro butiky Breitling. Značky, která se v posledních letech vydala na cestu udržitelnosti a zodpovědného přístupu k přírodě. Právě tento environmentální duch se prolíná s originalitou designů i technickou vyspělostí strojků.

Společnost Carollinum otevřela již čtvrtý butik v Pařížské ulici a posiluje tak své postavení lídra na trhu. „Butik jsme se rozhodli otevřít v době, kdy celý svět sužuje pandemie koronaviru. Jsme si totiž jisti potenciálem značky Breitling, kterou v našem multibrandovém butiku Carollinum nabízíme již dvacet let,“ dodává Tamara Kotvalová, zakladatelka rodinné společnosti.