Před 150 lety předpověděl budoucnost vodíku Jules Verne, o sto let později si vodíkové články brala do kosmu posádka Apolla 11. Hyundai je jedním ze čtyř výrobců na světě, kteří vodíkovou techniku prodávají v osobních autech. Hlavní důvod, proč používat vodík k pohonu auta, je jeho obrovská energetická hustota. Jediný kilogram obsahuje 33 kilowatthodin energie, stotřicetkrát víc než kilogram nejmodernějších lithiových baterií v Tesle. Umožňuje tedy sbalit co nejvíc energie s sebou. A zatímco se má první plnička v Praze na Barrandově otevřít na Nový rok, v Japonsku je plnicích stanic už sto, v Kalifornii přes padesát a do obchodů Coop a Spar ve Švýcarsku zaváží zboží šedesát nákladních vodíkových souprav od Hyundai a do pěti let jich má jezdit 1600.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Nákup jednoho článku
Zadejte e-mailovou adresu
Zadejte e-mailovou adresu. Zadaná e-mailová adresa je ve špatném formátu.
Máte již účet? Přihlaste se.
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.
Přihlaste se
Zdá se, že už se známe
Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.
Nemáte ještě účet? Zpět na zadání e-mailu »
Jste přihlášen jako
Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.