Ukrytá pod skleněným poklopem, na podstavci ze světlé přírodní kůže, majestátně vyhlíží do okolí velká křišťálová nádoba. Čeká, až někdo konečně nadzvedne průzračnou kupoli, sejme z ní černý uzávěr se zlatě malovaným logem LV a nechá se unášet její vůní – vůní růží, agarového dřeva s pačuli nebo nespoutané svěžesti kombinující zázvor a grapefruit.
Módní dům Louis Vuitton představuje limitovanou kolekci Ultimate Bottle, ručně foukaný flakon z prvotřídního skla Baccarat a v ní celý litr jednoho ze tří ikonických parfémů značky: Rose des Vents, Matière Noire a L’Immensité. Průzračný flakon dokonale čistých tvarů bude ozdobou každého interiéru. Navrhl ho designér Marc Newson, který prý hledal inspiraci v historických vitrínách na parfémy. „Chtěl jsem vytvořit něco výstředního, zábavného a zároveň funkčního,“ vysvětluje.
Speciální kolekce parfémů bude v prodeji od 4. listopadu ve vybraných buticích Louis Vuitton, a to jen ve velmi omezeném množství 200 kusů. Každý flakon je pečlivě očíslovaný a zdobený gravírováním a té jedinečnosti parfémů odpovídá i cena – pokud po jednom takovém skvostu zatoužíte, připravte si 15 tisíc eur.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist