Černá je absolutní barvou a v luxusu je vyjádřením nekonečné krásy a výjimečného designu. Je také nedílnou součástí DNA značky Montblanc od jejího vzniku v roce 1906, kdy byl ebonit hlavní ingrediencí při výrobě originálních psacích per. Černá je tak jednou ze dvou barev v emblému společnosti, vytvořeném v roce 1913. A teď uvádí kolekci Montblanc UltraBlack, vůbec první ucelenou kolekci napříč všemi kategoriemi produktů značky, která je propojena jednotným celočerným designem.
Kolekce, která oslavuje nadčasovost legendární černé barvy, propojuje jednoduchost a čistou eleganci ve všech produktových liniích, od kožených doplňků přes psací pera po hodinky a chytré technologie. Každý předmět v kolekci je odvážným vyjádřením sofistikovaného moderního stylu a byl vytvořen tak, aby inspiroval všechny, kdo na cestě za svými vysněnými cíli hledají flexibilitu, všestrannost a styl.

„Černá barva hraje v esenci domu Montblanc velkou roli a je základem identity naší značky, která se v průběhu let přerodila ve značku luxusního byznysového životního stylu. Jednotlivé produkty v kolekci jsou sjednoceny černým designem a byly pečlivě vybírány na základě každodenních potřeb a myšlení těch, kteří se nesnaží jen uspět, ale chtějí zanechat stopu, a vše, co dělají, má vždy smysl a cíl. Kolekce Montblanc UltraBlack nabízí nositelné chytré technologie pro lepší konektivitu, kožené doplňky pro plynulou mobilitu, psací potřeby pro odvážné nápady a kreativitu a hodinky pro smělou eleganci,“ říká Nicolas Baretzki, Montblanc CEO.
Současně s uvedením kolekce UltraBlack Montblanc spouští také druhou vlnu své kampaně What Moves You, Makes You a představuje nové Mark Makers, tedy osobnosti, které ve svém životě dělají, co je nejvíc inspiruje, a na své životní cestě zanechávají stopu, svůj odkaz. Po oceňovaném režisérovi Spiku Leeovi, herci Taronu Egertonovi, herci, zpěvákovi a spisovateli Chenu Kunovi a herečce Xin Zhi Lei vypráví Montblanc příběhy dvou nových výjimečných osobností, herce Cilliana Murphyho a mezinárodní dýdžejky Peggy Gou. V rámci kampaně, která přináší poselství, že následování svých snů a vášní nás definuje jako člověka, lepšího a úspěšnějšího, zatímco produkty Montblanc dělají svému nositeli společnost na cestě za tím, co miluje, se Mark Makers objevují právě s doplňky z nové kolekce Montblanc UltraBlack.

Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist