Obtížné podmínky. Všudypřítomná opatření. Nebezpečná pandemie. A přece se ani ve složitých okolnostech loňského roku nezastavil technologický vývoj v Preciosa Components. "Naši lidé byli skutečně nezastavitelní. Unstoppable," pochvaluje si Jan Štiller, šéf obchodu a marketingu Preciosa Components.
Právě Unstoppable je název kampaně křišťálových novinek na jaro a léto 2022. V jejím rámci představuje společnost dvě nové barvy, limecicle a carribean sea, a inovovanou křišťálovou síť s potiskem.
Novinky definovali sami zákazníci ještě v době předcovidové. Obchodní tým Preciosy zjišťoval během schůzek po celém světě od módních hráčů, co jim na trhu chybí. Právě limetkově žlutozelená limecicle a elektrizující modrá caribbean sea se staly jasným favoritem naprosté většiny z nich.
"Míchání barev je jednou ze specialit Preciosy. Některé barvy mají i osmnáct různých receptur a vyvinout novou zabere i půl roku," vysvětluje Jan Štiller.
Finální receptury nových barev vznikaly ve složitých podmínkách celosvětových covidových opatření. Čerpají z trvalé snahy o udržitelnost a ohleduplnost k životnímu prostředí a doplňují portfolio šatonových růží Preciosy. Rozšiřují ho na 60 barev doplněných o desítky variant povrchových dekorů.
Myšlenka udržitelnosti a také podpora diverzity a fair play se prolíná i všemi vizuály kampaně. Ta pozitivním a hravým způsobem odkazuje k tomu, že zastavit kohokoliv z nás mohou jen naše vlastní obavy či předsudky. Proto kampaň dostala jméno Unstoppable, nezastavitelný. Novinky se představují v retro fashion story z dílny předních českých módních profesionálů.
Na doprovodných fotkách a videu, které míchají vizualitu sedmdesátých let s prvky hi-tech a sportovní módy, pracoval tým vedený českou fotografkou žijící a tvořící v Londýně Eliškou Sky Kyselkovou a scénografem Markem Cpinem. O styling kampaně se postaral Honza Pokorný, který využil výhradně mladé české a slovenské designéry a kousky z dílny Preciosa Design Labu. Pracoval s modely nominandů na ceny Czech Grand Design Zuzany Kubíčkové či Jana Černého, kteří s Preciosou intenzivně spolupracují, doplněné i o slovenskou slow fashion hvězdu Damson nebo Vandu Janda.
Speciálně pro kampaň Unstoppable vznikly i kotníčkové tenisky Unbroken Addiction a plavky a sandálky Plove.
Kampaň Unstopabble od Preciosa Components
Kampaň Unstopabble od Preciosa Components
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist