Všechny spojuje ženskost, elegance a jižanská suverénnost. Nebudeme daleko od pravdy, když prohlásíme, že pro mnoho (nejen) italských žen představuje právě tohle svatou trojici. Trio kultovních kabelek módního domu Dolce & Gabbana v té nejkvalitnější kůži, často v jasných barvách a s výraznými kovovými prvky. Těžko odolat doteku.

Trio kultovních kabelek módního domu Dolce & Gabbana. Ženskost, elegance a jižanská suverénnost, pro mnoho (nejen) italských žen představuje právě tohle svatou trojici.
Foto: archiv značky

Nejstarší z nich je Sicily Bag, óda Domenica Dolceho na rodnou Sicílii, vřelost žen, které ostrov obývají, a jejich nádherné šaty. Zrodila se v roce 2009 původně pod názvem Miss Sicily. Představena byla ve dvou variantách Sicily 58 a Sicily 62, podle let, kdy se designéři Domenico a Stefano narodili. Sicily Bag je kabelka s horní rukojetí a pevným dnem z prestižní francouzské a švýcarské kůže.

Oslavou nové generace mileniálů, kteří kombinují historii se současností i budoucností, je DG Girls Bag. Obdélníkový tvar jako kdyby evokoval hladké obrazovky chytrých telefonů, zdobí ho však výrazné zlaté iniciály ve stylu baroka. Tahle kabelka s nádechem vintage je vyrobena z nejkvalitnější kůže nappa a italské designérská dvojice si často pohrává se styly a materiály − kůži zaměňují za žakár, lurex nebo také brokát. Představena byla v roce 2018.

Trio kultovních kabelek módního domu Dolce & Gabbana. Ženskost, elegance a jižanská suverénnost, pro mnoho (nejen) italských žen představuje právě tohle svatou trojici.
Foto: archiv značky

Ve stejném roce také na přehlídkové molo přinesly drony Devotion Bag. Charakteristický je kovovou sponou ve tvaru posvátného srdce, které je symbolem víry a znamením oddanosti. Domenico Dolce a Stefano Gabbana jsou oddáni módě a základem této oddanosti je respekt k ruční práci, smysl pro detail, láska k eleganci, kontrastům, barvám, látkám, rafinovaným materiálům a kvalitě. Jsou to hodnoty, které tvoří srdce, estetiku a představivost značky. Tahle kolekce má navíc přidanou hodnotu. Část zisku z prodaných kabelek, se kterými se v kampani vyfotila herečka Sofia Vergarová, posílá Dolce & Gabbana na Humanitas University, soukromou italskou univerzitu věnovanou lékařským vědám. Chtějí tak pomoci vědeckému výzkumu ve prospěch globálního zdraví. I tomu se říká oddanost.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist