Slovenská značka Buffet Clothing razí myšlenku „standing out without showing off“, a vytváří proto každodenní oblečení, které zaujme, bez toho, aby hned udeřilo do očí nebo působilo rušivě. Čepice v horčičné žluté je z měkké merino vlny a zahřeje vás v zimních měsících.

Cena 50 eur, prodává BUFFET CLOTHING.

Youngprimitive je brněnská značka, která se stala oblíbenou hlavně díky tričkům s ironickými nápisy. Poslední roky už ale tvoří i sofistikované kousky pro muže i ženy, nám se zalíbily tyto grafické ponožky.

Cena 190 Kč, prodává YOUNGPRIMITIVE.

Comme des Garçons představuje novou vůni inspirovanou mědí – kovem žhavým na pohled a chladným na dotek. Svěžímu úvodu dominují zelené nóty galbana z íránských hor spolu s peruánským pepřem a pikantním zázvorovým olejem z Madagaskaru. Ty nejkvalitnější přírodní ingredience v srdci doplňují syntetické kovové nóty, které přecházejí do smyslného hřejivě nasládlého základu, ve kterém se mísí ambra s vanilkou a etiopskou myrhou. Tak jako měď podléhá korozi a postupem času mění svůj vzhled, i Copper se na kůži vyvíjí a mění svou vůni.

Cena za 100 ml za 3 649 Kč, prodává INGREDIENTS.

Čistý design, maximální funkčnost a kvalita zpracování – to jsou tři principy, na kterých česká značka Black Brick postavila své diáře. Pokud hledáte diář nebo zápisník, který je nejen krásný a příjemný na dotek, ale má mít i užitečné funkce a je vyrobený v Česku, právě jste našli zlatý grál.

Cena 690 Kč, prodává BLACK BRICK. 

Rychle, ale bezpečně. Zkuste si bezpečnou jízdu za snížené viditelnosti i adrenalinový zážitek v podobě sportovní jízdy v okruhovém speciálu v Autodromu Most. Každého obdarovaného pak také čeká VIP vstupenka na závodní víkend NASCAR.

Prodává www.autodrom-most.cz.

Česká značka NAUT je stvořena pro nomády 21. století a její tvůrci jsou posedlí funkcí stejně jako minimalistickým designem. Model STRATO je dostatečně prostorný i pro 15” notebook a praktické vnitřní přihrádky se postarají o další osobní elektroniku. Navíc je nepromokavý.

Cena 4 990 Kč, prodává NAUT.

K oslavě 100 let Bauhausu otevřela značka COS svůj archiv a poskládala kolekci z kousků inspirovaných světoznámou školou designu a myšlenkou, že forma následuje funkci. Šedý svetr má až architektonické linie a moderní střih. 

Cena 89 euro, prodává COS.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist