Dlouhé štíhlé tělo modelky na fotce je bez hlavy. Odhalené pubické chloupky má vyholeny do písmena G a anticky krásný mladík ji vášnivě drží za stehno. Tak vypadala jedna z nejkontroverznějších reklam značky Gucci z roku 2003. Začátek milénia si u italské značky mnozí spojují s lascivními kampaněmi s muži v dominantní pozici nad (většinou) ležící modelkou. S příchodem kreativního ředitele Alessandra Micheleho se ale lemy sukní začaly snižovat a přehlídková mola ovládly elegantnější, feminnější a romantičtější kousky s bohatým plisováním a mašlemi. I kampaně prošly radikální proměnou, před objektivem se místo bronzových modelek začaly objevovat starší ženy a intelektuálky v brýlích.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se