Dlouhé štíhlé tělo modelky na fotce je bez hlavy. Odhalené pubické chloupky má vyholeny do písmena G a anticky krásný mladík ji vášnivě drží za stehno. Tak vypadala jedna z nejkontroverznějších reklam značky Gucci z roku 2003. Začátek milénia si u italské značky mnozí spojují s lascivními kampaněmi s muži v dominantní pozici nad (většinou) ležící modelkou. S příchodem kreativního ředitele Alessandra Micheleho se ale lemy sukní začaly snižovat a přehlídková mola ovládly elegantnější, feminnější a romantičtější kousky s bohatým plisováním a mašlemi. I kampaně prošly radikální proměnou, před objektivem se místo bronzových modelek začaly objevovat starší ženy a intelektuálky v brýlích.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
 - Možnost kdykoliv zrušit
 - Odemykejte obsah pro přátele
 - Všechny články v audioverzi + playlist
 
			
			Přidejte si Hospodářské noviny
			mezi své oblíbené tituly
			na Google zprávách.
		
															
			
		


