Kampaň k nové kolekci je rozdělena do tří částí. Ta první se jmenuje Infancy, Childhood and Adolescence, je studií chlapectví a zaměřuje se na vývojové fáze, které formují identitu a šatník muže. Stěžejní kousky z kolekce se tak budou ukazovat na modelech v různých fázích dospívání. Kampaň uskutečnila dvojice fotografů Inez a Vinoodh a inspirovala se u známé knihy Čaroděj ze země Oz.

V druhé části zvané The Painter's Studio se kampaň vrací ke stejnojmenné olejomalbě od realisty Gustava Courbeta. Francouz na něm vyobrazil sám sebe ponořeného do malby a obklopeného lidmi ze všech úrovní francouzské společnosti, čímž chtěl interpretovat tehdejší "skutečný svět" pro kulturní elity své doby.

Virgil Abloh stylizoval tento obraz do současnosti - je na něm on sám a aranžuje model z nové kolekce uprostřed členů svého týmu, přátel a modelů; všichni mají rovněž jeho kolekci na sobě. Cílem je ukázat, jakou změnu znamená loňský Ablohův nástup do funkce uměleckého ředitele pro značku Louis Vuitton. A také jeho hlavní vize: diversitu, inkluzi a jednotu. Druhou část kampaně realizoval fotograf Mohamed Bourouissa.

Třetí část se jmenuje School Teens a jak název napovídá, věnuje se školním rokům a dospívání. Stvořil ji fotograf Raimond Wouda a ukazuje studenty v barevných tričkách, čímž evokuje dřívější Ablohovu přehlídku a jeho "lidskou duhu", kterou vytvořil z 1 500 pestrobarevně oblečených žáků. Ilustruje jak vývoj chlapce v muže, tak i touhu teenagerů zapadnout a někam patřit.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist