Tiffany & Co.

Sváteční přípravy jsou v plném proudu. Pečou se perníčky, ladí koledy a chladí přípitky. Naším průvodcem po tyrkysově modrém světě, tentokrát s nádechem sci-fi, je ikonický stříbrný kloubový panáček, kterého za výlohou Tiffanyho poprvé v 60. letech představil návrhář Gene Moore. Jeho nejkrásnější výlohy i ty další z dílny kreativního týmu Tiffany vyšly letos v knize Windows at Tiffany & Co.

Foto: archiv Tiffany & Co.
Foto: archiv Tiffany & Co.

Louis Vuitton

V hlavní roli vánoční strom! Avšak netradičně ve všech jeho podobách. Fantaskní scenerie butiku Louis Vuitton tvoří třeba bonsaj, juka, kaktus nebo kokosová palma, všechny bohatě zdobené dekoracemi, které odrážejí tradice a zvyklosti z různých koutů světa. Na jednom místě se tak potká piñata se sladkostmi, japonská mávající kočka Maneki Neko, která přináší štěstí, nebo croissant. Ať žije rozmanitost!

Foto: archiv Louis Vuitton

Hermès

Tématem pařížské značky Hermès pro rok 2018 je hravost. A volné hrací pole dostal při vytváření výloh na Madison Avenue i multimediální umělec Don Porcella, který proslul hlavně svými groteskními sochami z barevných drátových čistítek na dýmky. Vzpomínky na dětství na Coney Islandu, kde si mohou hrát i dospělí, ho inspirovaly k vytvoření malebné minigolfové krajiny plné křiklavých kolotočů, roztomilých jezírek i bezostyšně podivných postaviček.