"Průhledná, velká, technicistní a praktická taška na kosmetiku. To jsou základní pravidla, kterými jsem se při navrhování designer bag #JANforDOUGLAS řídil," vysvětluje návrhář Jan Černý. "Chtěl jsem vytvořit čistý a atraktivní produkt, který mně samotnému chybí. Proč jsou všechny tašky na kosmetiku tak malé? A proč jsou tak nestylové? Tuto tašku si můžete s popruhem přehodit přes rameno a používat ji jako kabelku. Strohá hranatá taška z kouřové (nebo černé) PVC folie připomínající zatemněná okna brutalistických staveb je doplněna smyčkou z masivního tkaného popruhu s logem JAN, které si na karabině můžete buď nechat na tašce, nebo si s ním ozdobit vlastní batoh nebo kabelu. Celý produkt zdobí jako šperk krystaly Preciosa."

 

Exkluzivní premiéra proběhla 9. 11. v Parfumerii Douglas v Centru Chodov a byla velmi netradiční. Prostory prodejny se na celý jeden den proměnily ve fotografický ateliér, ve kterém mladý kreativní tým před zraky všech přítomných fotil a natáčel kampaň.

Celá akce navíc probíhala bez přerušení provozu prodejny a nechybělo nic, co najdete v běžném ateliéru – od světel přes plátno, štendry se stylingem, až po nezbytnosti jako je napařovač oděvů. Záměrem bylo nejen natočit a nafotit kampaň, ale hlavně vytvořit z celé věci událost, která bude veřejnosti dostupná online i offline.

"Nejenže projekt nemá v historii Parfumerie Douglas obdoby, ale i atmosféra byla úžasná a nezapomenutelná. Z celé akce se tak stalo něco mnohem většího než jen natáčení. Proběhla i panelová diskuze, během které se s námi Jan i tvůrci kampaně podělili o své vize, zdroje inspirace a také přístup k módě a světu krásy. A dotkli se i tématu aktuálních trendů v jednotlivých oborech," vysvětluje marketingová ředitelka Douglas Lenka Bouvier, která diskuzi moderovala.

Během celého dne byl prostor se s Janem Černým setkat a při skleničce prosecca si nechat podepsat plakáty a nebo přímo designer bag. Tašku mohli zákazníci pouze v tento den získat v limitované edici s crossbody popruhem s motivem JAN. Odpoledne v prostorách parfumerie probíhal casting modelů a modelek pro další ročník soutěže PURE MODEL, které je Douglas partnerem. O režii se postaral Jakub Jahn a tvářemi kampaně se stali vítězové soutěže PURE MODEL 2018 Anna Brodecká a Oliver Průcha.

Designer bag #JANforDOUGLAS získáte k nákupu nad 6000 Kč ve všech kamenných prodejnách a také na e-shopu do vyčerpání zásob. 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist