"Průhledná, velká, technicistní a praktická taška na kosmetiku. To jsou základní pravidla, kterými jsem se při navrhování designer bag #JANforDOUGLAS řídil," vysvětluje návrhář Jan Černý. "Chtěl jsem vytvořit čistý a atraktivní produkt, který mně samotnému chybí. Proč jsou všechny tašky na kosmetiku tak malé? A proč jsou tak nestylové? Tuto tašku si můžete s popruhem přehodit přes rameno a používat ji jako kabelku. Strohá hranatá taška z kouřové (nebo černé) PVC folie připomínající zatemněná okna brutalistických staveb je doplněna smyčkou z masivního tkaného popruhu s logem JAN, které si na karabině můžete buď nechat na tašce, nebo si s ním ozdobit vlastní batoh nebo kabelu. Celý produkt zdobí jako šperk krystaly Preciosa."
Exkluzivní premiéra proběhla 9. 11. v Parfumerii Douglas v Centru Chodov a byla velmi netradiční. Prostory prodejny se na celý jeden den proměnily ve fotografický ateliér, ve kterém mladý kreativní tým před zraky všech přítomných fotil a natáčel kampaň.
Celá akce navíc probíhala bez přerušení provozu prodejny a nechybělo nic, co najdete v běžném ateliéru – od světel přes plátno, štendry se stylingem, až po nezbytnosti jako je napařovač oděvů. Záměrem bylo nejen natočit a nafotit kampaň, ale hlavně vytvořit z celé věci událost, která bude veřejnosti dostupná online i offline.
"Nejenže projekt nemá v historii Parfumerie Douglas obdoby, ale i atmosféra byla úžasná a nezapomenutelná. Z celé akce se tak stalo něco mnohem většího než jen natáčení. Proběhla i panelová diskuze, během které se s námi Jan i tvůrci kampaně podělili o své vize, zdroje inspirace a také přístup k módě a světu krásy. A dotkli se i tématu aktuálních trendů v jednotlivých oborech," vysvětluje marketingová ředitelka Douglas Lenka Bouvier, která diskuzi moderovala.
Během celého dne byl prostor se s Janem Černým setkat a při skleničce prosecca si nechat podepsat plakáty a nebo přímo designer bag. Tašku mohli zákazníci pouze v tento den získat v limitované edici s crossbody popruhem s motivem JAN. Odpoledne v prostorách parfumerie probíhal casting modelů a modelek pro další ročník soutěže PURE MODEL, které je Douglas partnerem. O režii se postaral Jakub Jahn a tvářemi kampaně se stali vítězové soutěže PURE MODEL 2018 Anna Brodecká a Oliver Průcha.
Designer bag #JANforDOUGLAS získáte k nákupu nad 6000 Kč ve všech kamenných prodejnách a také na e-shopu do vyčerpání zásob.
Návrhář Jan Černý představuje #JANforDOUGLAS
Návrhář Jan Černý představuje #JANforDOUGLAS
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist