Na únorové přehlídce kolekce pro podzim/zimu 2018 kabelka s ikonickým písmenem D visícím na každé z nich nápadně pozvedla několik outfitů. Provedení byla různá, od patchworku, který byl tak oblíben v 70. letech, po variantu s našitými písmeny nebo elegantní koženou verzi doplněnou o popruh s třásněmi. „Chtěla jsem kabelku oživit ve dvou velikostech s variabilním popruhem tak, aby se stala nenápadnou součástí vaší denní rutiny. Může být přísně elegantní i divoce barevná, se spoustou nášivek či korálků stejně jako chameleon, který vždy perfektně splývá s okolím,“ říká Maria Grazia Chiuri. 

Kabelka se poprvé objevila v roce 1999 pod vedením tehdejšího kreativního ředitele značky Johna Gallianiho. Vzápětí si ji oblíbily osobnosti jako Paris Hilton nebo Beyoncé, výrazně ji proslavila také Sarah Jessica Parker coby Carrie Bradshaw v seriálu Sex ve městě.

Znovu zařazením tohoto kousku do současné kolekce reaguje Dior také na fenomén síly sociálních sítí. Se slavnou kabelkou zavěšenou na rameni se ve svůdných pózách vyfotily modelky Bella Hadid nebo Elsa Hosk, jejíž příspěvek na Instagramu zdobí na 200 tisíc liků. Není proto divu, že poptávka po stylové kabelce šla prudce nahoru. A co vy, už ji máte?

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist