Své první šaty ušila v patnácti letech. Technicky prý byly nedokonalé, ale vcelku slušivé. Dnes je Zuzana Kubíčková jednou z nejúspěšnějších českých návrhářek. Její kolekce nesou v jemných, precizně zpracovaných materiálech otisk francouzského šarmu i výrazné ženskosti. Pokud byste si chtěli vyzkoušet kousky z její nové značky Pop, od 13. července do 16. srpna zajděte do pražské kavárny Cafe~Cafe v Rytířské ulici.
Zuzana tam totiž připravila letní pop-up nové oděvní linie, kterou poprvé představila na březnovém Mercedes-Benz Prague Fashion Week a od té doby do ní přirozeně přibývají nové modely. „Pop je vlastně zúročením zkušeností získaných z mé každodenní práce se zákaznicemi. Chci, aby ženy nosily šaty, které tvoříme, a proto se snažím nabídnout kvalitní a současně dostupný dámský šatník. Výroba v malých sériích umožní příznivější ceny a nadčasové, klasické střihy zase šanci na delší životnost oděvů,“ říká návrhářka, která kromě letního pop-upu připravuje novou kolekci, která bude mít premiéru na zářijovém Fashion Weeku a podle jejích slov bude plná třpytu. Zuzana nám prozradila, jak vznikají její nové kolekce a které kousky vlastní výroby jsou její nejoblíbenější.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.