Když se supermodelka Cindy Crawfordová stala v roce 1995 ambasadorkou značky Omega, ještě netušila, že se jí tři roky nato narodí syn Presley a později i dcera Kaia a že se obě její děti jednou vydají na modelingovou dráhu a budou tváří té samé společnosti. "Moje cesta se značkou Omega byla neuvěřitelná a já vím, že mé děti budou pracovat se stejným zaujetím jako já. Oba mají talent, a jsem proto hrdá, že budou dalšími ambasadory těchto fantastických hodinek," řekla Crawfordová před zahájením výstavy Her Time v Paříži. Výstava, jež do proslulého města módy doputovala po Miláně, Moskvě, Šanghaji a Sydney, zobrazila evoluci ženských časomír téhle švýcarské značky od raných Lépinových hodinových přívěsků a ikonických modelů Ladymatic až po "tajné šperky" i dnešní nejnovější produkci. A odhalila také oficiální portréty rodiny Crawfordových, černobílé snímky od fotografa Petera Lindbergha. Výkonný ředitel značky Raynald Aeschlimann je z nových ambasadorů nadšený. "Kaia a Presley představují novou generaci našich příznivců. Jsou krásní, inspirativní a plní energie. Je úžasné, že v naší značce můžeme udržovat rodinné tradice."
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.