Daniela Peštová se ve světě modelingu objevuje od svých 19 let. Její půvabnou tvář i pevné tělo známe z obálek prestižních časopisů, pracovala také pro značky Dior, Armani, Givenchy, L'Oréal a mnoho dalších. Nová kampaň pro značku Tous zahrnuje video a fotografie zachycující jeden den ze života modelky, která svou ženskostí, elegancí i úspěchem odráží temperament španělské značky, jejíž historie se začala psát už v roce 1920.

 

Vše začalo v malém hodinářském obchůdku patřícímu rodině Tous ve městě Manresa nedaleko Barcelony. Do šperkařského podnikání se však rodina zapojila plně až v roce 1965, kdy se syn majitele Salvador Tous Ponsa oženil s půvabnou Rosou Oriol Portovou, která začala postupně tvořit originální šperky na žádost klientů. Šlo ji to tak dobře, že v 80. letech založila samostatnou šperkařskou značku Tous, kterou dnes vede čtvrtá generace rodiny. Dostupné šperky s nádechem mladosti a hravosti můžete najít na více než 500 prodejních místech ve 40 zemích světa.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist