Síť kadeřnických salonů Klier a mladí kreativci, kteří touží dělat věci po svém, spojili síly a vytvořili výjimečný editorial, v němž se vrací k jednoduchosti, čistotě sdělení a kvalitě.
Reagují tak také na trend, který v důsledku zmíněné přehlcenosti, pozvolna přichází, a tím je pomalost a udržitelnost. Slow food, slow fashion, slow shopping. Go Klier znamená zpomalte, zamyslete se, zjednodušte to.
Zpomalit by podle autorů měl i spotřební průmysl. Myšlenka je pak o to zajímavější, že s ní příchází právě síť salonů Klier, které se většinou nacházejí v nákupních centrech. Z toho mimo jiné vyplývá, že tahle kampaň není určena jen pro úzkou skupinu módních nadšenců, ale pro širokou veřejnost.
"Vlasy máme na sobě pořád, nejde je převléknout, ani tak snadno změnit. A právě v Čechách nejsme zvyklí o vlasy adekvátně pečovat. K čemu vám bude nový svetřík, když při prvním pohledu každý uvidí zplihlé vlasy bez střihu, barvy a života. Vlasy jsou korunou krásy a vypovídají o nás mnohem více, než uniformní tričko nadnárodní značky,” dodává Marie Jarschelová, kadeřnice ze salonu KLIER, která vytvořila účesy, jenž jsou prezentované v Go Klier.
GO KLIER
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.