Právě módní dům Saint-Laurent možná bude po Colette prostory přebírat a pravděpodobně zde otevře svůj další butik, ačkoliv ve hře byl i Chanel. Kreativní ředitel značky Anthony Vaccarello vytvořil kolekci, která je celá ve smuteční černé. Najdete zde tričko, mikinu, kabelku, dokonce skateboard, motocykl Vespa, helmu, polaroidový fotoaparát, sadu čokolád i zapalovač, který stojí pouhých 5 eur, či oční stíny.

Ne vždy ale byly značka YSL a slavný concept store v tak vřelém vztahu. Ještě před čtyřmi lety jste si v Colette mohli koupit ironická trička, která se posmívala jak módnímu domu, tak jeho tehdejšímu kreativnímu řediteli Hedi Slimanemu. V ten moment značka okamžitě stáhla všechny své výrobky odtud z prodeje.

Nyní je ale válečná sekera zakopaná a obě módní legendy se spojily v projektu, kterým Colette důstojně a nápaditě uzavře své působení.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist