Práce parfumérů má hodně blízko k tomu, jak pracují zlatníci. Pečlivě vybírají ingredience nejvyšší kvality, cestují za nimi po celém světě, dokud nenajdou tu pravou. Jednotlivé složky tvarují k obrazu svému a cíl mají společný − okouzlit. Pro šperkařské domy vůně představují ideální lákadlo pro novou (a mladou) klientelu i cestu, jak si ještě víc hýčkat stávající zákazníky, dát jim ještě něco navíc. Nosit neviditelný klenot se stalo trendem, známkou i utvrzením vlastní výjimečnosti. Bezpochyby nejlépe o tom ví své francouzský Cartier, který má jako jediný z ryze klenotnických domů vlastní in-house parfumérku. Tuto pozici zastává pouhých šest tvůrců vůní na světě. Získat takové výsostné postavení je nejvyšší meta, jíž lze v branži dosáhnout. Mathilde Laurentovou si Cartier náležitě hýčká. Je to právě ona, kdo míchá veškeré vůně nesoucí jeho jméno. Pánská vůně L'Envol de Cartier vzbudila zaslouženou pozornost už loni. Její technologicky propracovaný flakon se stal vyhledávaným artefaktem. Mohlo by se zdát, že uvést na druhou, chladnější polovinu roku odlehčenou verzi není dobrý nápad. V tomto případě to rozhodně neplatí. Laurentová vytvořila toaletní vodu s tak výrazným charakterem, že jí ani zima neubírá nic na osobitosti. Nové verzi L'Envol de Cartier vévodí perfektně vybalancované pižmo následované medovými akordy, jimž citrusy dávají transparentnost a jiskru. Velmi zajímavou ingrediencí je pelyněk. Ten sice neucítíte tak moc jako ostatní složky, nicméně tu hraje nezastupitelnou roli. Lehce štiplavý, sám o sobě naprosto nezaměnitelný, je ve spojení s medem a pižmem příjemně pikantní. Preciznost, s níž Laurentová míchá vůně Cartier, si nezadá s uměním mistrů klenotníků. Jen málokdo umí dát tak protikladné ingredience do absolutní harmonie, jež se vám bude nosit s lehkostí a nenucenou elegancí.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 0 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Nákup jednoho článku

Vyberte si způsob platby

Platba kartou
 Rychlá online platba

Zpracování osobních údajů a obchodní sdělení

Pokračováním v nákupu beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

KOUPIT ČLÁNEK
Čekejte Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Pozor Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Zadejte e-mailovou adresu

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste si článek mohli po přihlášení kdykoliv přečíst.

Zdá se, že už se známe

Pod vámi uvedenou e-mailovou adresou již evidujeme uživatelský účet. Přihlaste se.

Jste přihlášen jako

Na e-mailovou adresu vám pošleme potvrzení o platbě.