Její nejoblíbenější videa mají téměř dva miliony přehrání. Moderuje pořad Mixxxer show na Óčku, je jednou z postav filmu o youtuberech Nejsledovanější, který právě běží v kinech. Svůj YouTube kanál spustila poměrně pozdě, ve třiadvaceti letech. "Jsem ráda, že jsem začala ve věku, když už jsem byla rozumná. Pro ty, kteří začínají ve třinácti čtrnácti, je to hrozný nápor na psychiku. Neuvědomují si, že mají obrovskou sílu ovlivňovat ostatní," říká s tím, že ona sama si dává velký pozor na to, aby pro své publikum byla dobrým příkladem.

Na kritiku youtuberů, která se v poslední době vzedmula v médiích, má jasnou odpověď. "Zavrhnout všechny youtubery kvůli jednomu hloupému videu je stejné, jako byste zanevřeli na televizi, protože jste viděli jeden špatný pořad."

Kdy jste si poprvé uvědomila, že se z vás stal "influencer"?

V tu chvíli, kdy jsem každý den potkávala lidi, kteří se se mnou chtěli vyfotit a začaly přicházet nabídky od značek na spolupráci.

Kolik času denně strávíte na sociálních sítích?

Skoro každou volnou chvíli. Tak pět hodin denně, možná i víc.

Vzpomínáte si na svou první instafotku?

Bylo to o Vánocích. Se sestrou jsme si oblékly trička, co jsme dostaly od rodičů, a udělaly si společnou fotku.

Máte nějaký instagramový vzor?

Na instastories mě baví Nikol Štíbrová, protože je vtipná. Mým velkým vzorem je i britská blogerka Zoella.

Litovala jste někdy, že jste sdílela nějakou svou fotografii?

Jednou jsem do instastories dala kousek našeho domu a pak mi hodně lidí psalo, že vědí, kde bydlím. To byla ode mě velká hloupost.

Jak dobře vás Instagram živí?

Pokud jde jen o Instagram, tak mám zhruba jednu placenou kampaň měsíčně. Honoráře se pohybují od deseti do padesáti tisíc.

S kým byste si udělala selfie snů?

Já už to svoje se Zdeňkem Svěrákem mám.

Počet followerů: 562 tisíc

Shopaholic Nicol: Instagram je pro mě především kontakt s fanoušky

 

Shopaholic Nicol: Instagram je pro mě především kontakt s fanoušky