Kromě svých autorských modelů nabízí návrhářka v nově vzniklém Tiqe Concept Storu také přírodní kosmetiku a módní doplňky. "Na jednom natáčení jsem dostala dárkovou tašku s bio kosmetiku Inlight, do které jsem se hned zamilovala. Chtěla jsem se o tak skvělou věc podělit se svými zákaznicemi a napadlo mne, že bych kosmetiku prodávala u sebe v showroomu spolu s mými oblíbenými doplňky, jako jsou sluneční brýle aktuálních kolekcí Fendi nebo kabelky mladých designérek PBG," popisuje Petra Balvínová.
Prodejní část showroomu v centru Prahy, ve kterém má návrhářka svoji základnu už osm let, prošla kompletní přestavbou s cílem vytvořit vzdušný a hlavně variabilní prostor. "Přizvala jsem na pomoc skvělého architekta Adama Turečka, který udělal návrh. Podle toho jsme nechali na zakázku vyrobit sérii skříněk a stojany na oblečení. Vše jsme ladili do bílých odstínů," dodává designérka.
Vizí do budoucna je využití concept storu také jako místa pro pořádání speciálních akcí, kde budou prezentovány novinky v oblasti evropského i českého designu, které postupně rozšíří stálou nabídku obchodu. Nadále však bude v obchodě možné zakoupit hotové modely Tiqe, které jsou následně upravovány dané ženě na míru, nebo si vybraný model nechat ušít na zakázku. Do konce roku chce návrhářka spustit také e-shop s nabídkou concept storu.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist