Když před několika dny módní svět obletěla zpráva o kolekci H&M pro Colette, ještě málokdo tušil, že vzápětí přijde šok. Legendární concept store, kde jste si mohli od oblečení od známých i nezávislých tvůrců, šperků, parfémů či potřeb do domácnosti, pořídit i Apple watch, po 20 letech své úspěšné existence končí.
Spolupráce s nejrůznějšími značkami bylo právě tím, co Colette proslavilo: Ať už se jednalo o spojení Rafa Simonse, Commes des Garcons a Vans v roce 2005, New Balance a La MJC o rok později, s Hermés v roce 2010, či dokonce s Astonem Martinem v roce 2011.
Kreativní ředitelka butiku a dcera jeho zakladatelky, Sarah Andelman, dokázala vždy sloučit neslučitelné a uvést pro Colette kolaborace, které aspirují na to stát se designovými legendami.
Kolekce, kterou luxusní pařížský concept store uvede dohromady s švédským řetězcem, známým pro své nízké ceny, bude k dostání po dva týdny. Vzhledem k tomu, že bude jedna z posledních, lze předpokládat, že bude okamžitě vyprodána.






Colette se loučí: Speciální kolekcí pro H&M



Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist