V módě vládne ironie a designér Kim Jones, který navrhl nejnovější pánskou řadu Louis Vuitton, se očividně rád směje. Jak jinak lze vysvětlit přítomnost havajských košil, rybářských klobouků, ledvinek i sandálů s ponožkami?

Mileniálové z Paříže i New Yorku jsou takovými prvky pobaveni a rádi je na několik sezón zapojí do svého šatníku. Právě na mladší generaci značka míří. Svědčí o tom fakt, že část kolekce ukázala před samotnou přehlídkou, jak na oficiálním Instagramu Louis Vuitton, tak na osobním účtu Kima Jonese. Na kolekci spolupracoval i kanadský rapper Drake, který k přehlídce připravil soundtrack. 

Ačkoliv se Louis Vuitton může jevit jako značka oslovující klientelu ve středním věku, díky podobným počinům o pánskou řadu oblečení začala jevit zájem věková skupina mezi 16 a 18 lety. Nejsou už totiž pamětníci trendů konce 80. a začátku 90. let a všechny ty pláštěnky, zběsilé potisky a ultra uhlazené účesy jim připadají extrémně cool.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist