Fronta se dnes v Paříži tvoří před jediným obchodem.

Louis Vuitton je stále tak oblíbená značka, že ji na Champs Élysées den co den okupují skupinky zákazníků-turistů, kteří si chtějí domů odvézt kus módní historie a současnosti. Ale musí si počkat. Luxusní butik na hlavní pařížské třídě se nesmí proměnit na market tlačících se zákazníků. I ten, kdo si chce odvézt byť jen suvenýr v podobě klíčenky s monogramem LV, k tomu prý musí dostat adekvátní servis. Vedle návštěvy Eiffelovy věže a obdivování Mony Lisy v Louvru je pro mnohé turisty z Východu nákup v butiku LV stále mezi top 5 echt pařížskými zážitky. To je fakt. Jinak by tu ta fronta nebyla.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se