Z jednatřicátého patra budovy Pirelli Tower je to úchvatný pohled nejen ven, ale i kolem. Dnes ale bude jedno, co nebo koho člověk vidí. Důležité bude, co cítí. Kreativní ředitel Bottegy Venety a milovník zapomenutých řemesel Tomas Maier nám dnes večer bude chtít ukázat, o čem je svět téhle superluxusní italské značky a potažmo její první pánské vůně.
V době, kdy si žádná vyhlášená módní značka nenechá ujít možnost mít ve vlastním portfoliu vůni, která by nesla její jméno, na pánskou toaletní vodu Bottega Veneta Pour Homme jsme si museli chvíli počkat. Zatímco tahle italská značka vznikla už v roce 1966, prosycená italskými tradicemi a známá mistrovským uměním ve zpracování kůže ale s roky poněkud ztrácela svůj lesk. Až Tomas Maier s ní začal pracovat pěkně od začátku, nejdříve dobře postavil základ na kožených kabelách a doplňcích, přidal dámské a pak pánské oblečení, nábytek, dekorativní předměty, nádobí, porcelán a textilie, hodinky, šperky a nakonec - vůně. A to vše bez toho, aby kdekoliv figurovalo jeho jméno. Když vaše iniciály mluví za vše - to je volně řečeno slogan značky, na jejíž výrobcích žádná masivní loga nenajdete. Má totiž sebevědomí.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Všechny články v audioverzi + playlist
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.