Jak fotí špičkoví byznysmeni si budete moci prohlédnout od poloviny března v pražské restauraci Buddha-Bar. Výstavní cyklus Východ očima Západu ukáže fúzi kultur odehrávající se asijském kontinentu. Jako první se představí Petr Topinka, ředitel reklamní agentury Mark/BBDO. Svou výstavní kolekci nazval Happiness a její motto vyjádřil následovně: "Radost a štěstí je i tam, kde ho nečekáme. Jak si uchovat ten rajský pocit, kterým nás omámí úžasné resorty poté, kdy vykročíme do reality? Možná se stačí dívat na to, co v našem světě rozhodně neznamená krásno. Petr Topinka bere focení jako jednu z dostupnějších možností něco vytvořit. "Možnost uchovat si pocity v jiné formě, než je vlastní paměť je moc důležitá, protože i paměť si občas dělá, co chce," říká ředitel agentury, který fotí na Nikon D7000 a obdivuje Helmuta Newtona. Garantem konceptu jednotlivých výstav bude respektovaný fotograf a cestovatel Zdeněk Thoma.

Dalším fotografem-byznysmenem v tomto projektu bude Marek Němec z cestovní kanceláře Siam Travel, který představí své fotografie ze Srí Lanky, Nepálu, Tibetu a neturistická místa v Indii a Thajsku, následovat ho bude Martin Dlouhý, bývalý ředitel Makro/METRO, který prožil několik let v Indii.

 

Výstava Východ očima západu

"V jihovýchodní Asii si lidé dokázali uchovat respekt a schopnost užívat si života nehledě na relativní životní podmínky, v kterých se momentálně nacházejí. Asijské jídlo je pro mě inspirací samo o sobě," říká Petr Topinka k fotografii Uvařeno s láskou, která vznikla v Kambodži.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist