Světelná optika osobních vozů si v posledních letech prošla významnou evolucí. Definitivně pryč je doba, kdy světla jen tak anonymně vykonávala svou základní funkci. Veškerá kreativita designérů se dříve soustředila pouze na kompozici v dané proporci aut, nyní je design autosvětel specializovanou disciplínou.

Fakt, že některé modely mají vizuálně agresivní nebo naopak přátelský charakter, není rozhodně žádná náhoda. Za maskou a jejím výrazem se totiž skrývá dokonale promyšlená marketingová strategie. Ta je přímo šitá na míru cílové skupině zákazníků dané značky a konkrétního modelu auta.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se