Nová střecha umožňuje samostatné otevření prostoru nad hlavami cestujících, podobně jako je tomu u klasického střešního okna. Standardní výbavou je elektrické ovládání, které je funkční do rychlosti 30 km/h. Zajímavým doplňkem je počítadlo ukazující, jak dlouho Mini Cabrio cestovalo se staženou střechou. Samozřejmostí zůstávají velmi široké možnosti individualizace a široká nabídka různého příslušenství.

Nově navržen byl jednodílný elektromechanicky vystřelovací ochranný oblouk umístěný za zadními sedadly. Zadní sedadla je možné sklápět, a tím zvětšit objem prostoru pro zavazadla ze 170 litrů při natažené střeše (sundaná střecha 125 l) až na 660 litrů.

Vůz se bude prodávat ve dvou motorizacích. Silnější, Mini Cooper S Cabrio bude mít Zážehový čtyřválec s přímým vstřikováním a turbodmychadlem Twin-Scroll o objemu 1,6 litru. Bude dosahovat výkonu 175 koní a točivého momentu 240 Nm. Zrychlení 0-100 km/h: 7,4 s, nejvyšší rychlost 222 km/h. To vše při kombinované spotřebě 6,4 litru na 100 kilometrů.

Pro klidnější řidiče je Mini Cooper Cabrio se zážehovým čtyřválcem s plně variabilním rozvodem používajícím technologii Valvetronic od BMW. Má stejný objem, 1,6 litru, výkon ale jen 120 koní (točivý moment 160 Nm). Stovku by tak měl zváldnout za 9,8 sekundy a maximum 198 km/h. Potěší spotřeba jen 5,7 litru na 100 km.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist